Programul Sa stii mai multe, sa fii mai bun

RAPORT FINAL

Titlul Proiectului/Proiectelor:

1.Fenomene naturale spectaculoase                   

2.Prieteni prin sport 

3.Sa-l cunoastem mai bine pe Caragiale

 4.Romania turistica 

5.Localitatea in imagini:”Salvati trovantii”

6.Traieste sanatos mananca inteligent

7.Copiii dau exemplu

8.Cafeneaua mondiala

9.Drumul Crucii-Urcus spre Inviere

10.Pamantul o planeta mai curata

11.”Cine stie castiga”

12.Azi prescolar maine scolar

2.      Numărul de activităţi derulate:33

3.      Tipuri de activităţi derulate[1]: 

-cultural artistice

-activitati sportive

-activitati de educatie pentru cetatenie democratica

-activitati de educatie pentru sanatate

-activitati practice

-concursuri

4.      Resursele implicate (număr cadre didactice, număr elevi, părinţi, parteneri institutionali, ONG-uri etc.): Toti elevii, toate cadrele didactice,13 parinti, Politia locala, Biserica

5.      Parteneri implicaţi (numele instituţiei, proiectul)

1.Scoala Catina

2.Biserica Valea-Catinei

3.Politia Catina 

4.I.S.U Maruntisu
 

6.      Spaţii de desfăşurare a activităţilor (în cazul în care au fost şi altele, în afara unităţii de învăţământ): Imprejurimile localitatii, Biserica Valea-Catinei,Scoala Catina, ISU Marutisu

Obiectivele urmărite:

a.     Elevii vor invata notiuni noi prin intermediul jocurilor

b.     Dezvoltarea armonioasa a copilului prin activitati sportive

c.     Formarea si cultivarea interesului pentru locul natal

d.     Dezvoltarea abilitatilor de orientare

e.     Formarea unei atitudini ecologice responsabile

7.      Proceduri/ criterii  de evaluare a activităţii:

a.     Dosare tematice

b.     Lucrari realizate de copii

c.     Fotografii

d.     CD-uri

e.     Diplome

f.       Competitii sportive

8.      Rezultate înregistrate (aprecieri calitative si cantitative):

Implicarea si participarea la activitati a tuturor elevilor din scoala.

Imbunatatirea interesului elevilor pentru activitatile de ecologizare.

Formarea deprinderilor de a lucra in echipa.

Imbogatirea orizonturilor culturale.

9.      ANALIZA SWOT:

 

a.     Puncte tari:

Implicarea tuturor elevilor in cadrul activitatilor.

Buna colaborare cu institutiile locale in special cu Politia.

Interesul copiilor pentru activitatile din aer liber.

Majoritatea obiectivelor propuse s-au reazilat.

b.   Puncte slabe:

Interesul scazut al elevilor pentru participarea la concursurile tematice.

Parintii s-au implicat foarte putin in activitatile desfasurate.

Cateva activitati nu au fost atractiv organizate.

 

c.   Oportunităţi:

Deschiderea orizonturilor catre placerea de a practica unele meserii(pompieri;politisti)

Descoperirea de talente creative la elevi (desene deosebite;creatii literare)

Buna cooperare si socializare intre copii din clase diferite prin formarea de echipe mixte.

Promovarea ideilor proprii ale copiilor si punerea lor in practica.

Implicarea activa a unor institutii locale prin parteneriate.

d.   Ameninţări:

Interesul scazut al elevilor pentru unele activitati scolare.

Iesirea din tiparul curricular.

Utilizarea bazei materiale a scolii in desfasurarea unei activitati.

10.  Recomandări, sugestii (din partea elevilor, parintilor, cadrelor didactice, partenerilor de proiecte):

 

Organizarea mai multor activitati de ordin civic.

Organizarea de excursii la locurile de munca ale unor parinti.

Atragerea de sponsori pentru sustinerea activitatilor desfasurate.

11.  Anexe:

CD – fotografii, filme, copii ale parteneriatelor instituţionale; exemple de bună practică etc..

 

Director,                                                                                         Coordonator educativ,

Prof. Mariana Nanau                                                                                  Prof. Elena Oprea    

[1] Enumerarea tipului de activităţi (ex. culturale, artistice, ecologice, sportive, cetăţenie democratică, voluntariat etc.)

1

2

3

4

5