Programul Sa stii mai multe, sa fii mai bun
RAPORT FINAL
Titlul Proiectului/Proiectelor:
1.Fenomene naturale spectaculoase
2.Prieteni prin sport
3.Sa-l cunoastem mai bine pe Caragiale
4.Romania turistica
5.Localitatea in imagini:”Salvati trovantii”
6.Traieste sanatos mananca inteligent
7.Copiii dau exemplu
8.Cafeneaua mondiala
9.Drumul Crucii-Urcus spre Inviere
10.Pamantul o planeta mai curata
11.”Cine stie castiga”
12.Azi prescolar maine scolar
2. Numărul de activităţi derulate:33
3. Tipuri de activităţi derulate[1]:
-cultural artistice
-activitati sportive
-activitati de educatie pentru cetatenie democratica
-activitati de educatie pentru sanatate
-activitati practice
-concursuri
4. Resursele implicate (număr cadre didactice, număr elevi, părinţi, parteneri institutionali, ONG-uri etc.): Toti elevii, toate cadrele didactice,13 parinti, Politia locala, Biserica
5. Parteneri implicaţi (numele instituţiei, proiectul):
1.Scoala Catina
2.Biserica Valea-Catinei
3.Politia Catina
4.I.S.U Maruntisu
6. Spaţii de desfăşurare a activităţilor (în cazul în care au fost şi altele, în afara unităţii de învăţământ): Imprejurimile localitatii, Biserica Valea-Catinei,Scoala Catina, ISU Marutisu
Obiectivele urmărite:
a. Elevii vor invata notiuni noi prin intermediul jocurilor
b. Dezvoltarea armonioasa a copilului prin activitati sportive
c. Formarea si cultivarea interesului pentru locul natal
d. Dezvoltarea abilitatilor de orientare
e. Formarea unei atitudini ecologice responsabile
7. Proceduri/ criterii de evaluare a activităţii:
a. Dosare tematice
b. Lucrari realizate de copii
c. Fotografii
d. CD-uri
e. Diplome
f. Competitii sportive
8. Rezultate înregistrate (aprecieri calitative si cantitative):
Implicarea si participarea la activitati a tuturor elevilor din scoala.
Imbunatatirea interesului elevilor pentru activitatile de ecologizare.
Formarea deprinderilor de a lucra in echipa.
Imbogatirea orizonturilor culturale.
9. ANALIZA SWOT:
a. Puncte tari:
Implicarea tuturor elevilor in cadrul activitatilor.
Buna colaborare cu institutiile locale in special cu Politia.
Interesul copiilor pentru activitatile din aer liber.
Majoritatea obiectivelor propuse s-au reazilat.
b. Puncte slabe:
Interesul scazut al elevilor pentru participarea la concursurile tematice.
Parintii s-au implicat foarte putin in activitatile desfasurate.
Cateva activitati nu au fost atractiv organizate.
c. Oportunităţi:
Deschiderea orizonturilor catre placerea de a practica unele meserii(pompieri;politisti)
Descoperirea de talente creative la elevi (desene deosebite;creatii literare)
Buna cooperare si socializare intre copii din clase diferite prin formarea de echipe mixte.
Promovarea ideilor proprii ale copiilor si punerea lor in practica.
Implicarea activa a unor institutii locale prin parteneriate.
d. Ameninţări:
Interesul scazut al elevilor pentru unele activitati scolare.
Iesirea din tiparul curricular.
Utilizarea bazei materiale a scolii in desfasurarea unei activitati.
10. Recomandări, sugestii (din partea elevilor, parintilor, cadrelor didactice, partenerilor de proiecte):
Organizarea mai multor activitati de ordin civic.
Organizarea de excursii la locurile de munca ale unor parinti.
Atragerea de sponsori pentru sustinerea activitatilor desfasurate.
11. Anexe:
CD – fotografii, filme, copii ale parteneriatelor instituţionale; exemple de bună practică etc..
Director, Coordonator educativ,
Prof. Mariana Nanau Prof. Elena Oprea
[1] Enumerarea tipului de activităţi (ex. culturale, artistice, ecologice, sportive, cetăţenie democratică, voluntariat etc.)